Naše je poslovanje u svakom koraku usklađeno s preporukama i mjerama koje donosi HZJZ i krizni stožer(i)

Čak i u vrijeme lockdowna, ograničenog kretanja i režima propusnica svoje smo poslovanje organizirali tako da su naši tehničari na terenu uspjeli obaviti sve zadatke – instalacije, servis i održavanje fiskalnih blagajni, POS terminala i svih drugih uređaja koji se nalaze kod naših korisnika.

Ponosni smo i zahvalni tehničarima, agentima korisničke podrške te cijelom timu Billy POS d.o.o. za napore koje su uložili svih ovih mjeseci. Radeći na terenu, od kuće i u organiziranim smjenama u uredu (bez izravnog preklapanja pojedinih smjena), svi su zajedno postigli da naša podrška na terenu, telefonska podrška te dostava naručenih i zamjenskih blagajni teče bez prekida.

I dalje pratimo preporuke HZJZ i kriznih stožera, te postupamo prema pripremljenim planovima za nepreknutost poslovanja (business continuity) kako bi osigurali da naši korisnici i u slučaju ponovnog pogoršanja situacije mogu računati na nas.

Pogledajte kako tim Billy fiskalnih blagajni u svakom koraku provodi mjere zaštite i brine se da uređaji kod korisnika budu sigurni za korištenje.

Izdali smo i seriju uputa i savjeta kako korisnici mogu pravilno i sigurno čistiti i održavati naše uređaje na dnevnoj bazi.